Thursday, February 10, 2011

فتنه 88 مرد، فریب خوردگان فتنه هم به راه ما برگشتند، فقط نمیدونم کی تمبونم را خیس کرده؟

همه چی آرومه، مردم در رفاه هستند و دولت همچنان محبوب دلها
فتنه خس و خاشاک هم که به حمد الله خاموش شد
اصلا عددی نبودند شاید 1 یا 2 هزار نفر فریب خورده
که اکثریت به سمت نظام برگشتند
و دنیا در آرزوی مدیریت احمدی نژادی
و جهان در انتظار ظهور با پیش آهنگی خامنه ای رهبر

فقط یه چیزی؟!

نمیدونم چرا تمبونم خیس شده!
نه نه از هیچی نمیترسم من نظام مقتدر جمهوری اسلامی ولایت فقیه هستم
من اصلا از کروبی و موسوی و سبزها نمیترسم! اصلا اصلا
بازداشت؟!! کدوم بازداشت؟ من؟ نه بابا همش دروغه من مشاور میر حسین رو بازداشت نکردم
من خونه کروبی رو محاصره نکردم!
همش شایعه است
من فیلتر نمیکنم سایتها رو خودشون فیلتر میکنند!
من از هیچ وبلاگ و وبلاگ نویسی نمیترسم من فقط از خدا میترسم به خدا!
خیسی شلوارم هم بخاطر بارندگیه به خدا جان رهبر راست میگم

No comments:

Post a Comment