Friday, February 12, 2010

من به خاطر آن عشقهای پانزده سانتی نیست که سبز شده ام


آهای مردم دنیا من یه ایرانی ام، به چه زبانی بگم دغدغه من نه حقوق همجنسگرایانه نه برپایی کاباره و رقاص خونه
من اگر مسلمان و اگر زرتشتی و اگر پارس یا لر یا ترک هرچی باشم فرهنگم این اجازه را نمیده که مثل شماها حقوق انسان را در محدوده زیر شکم بدانم
و دغدغه دوران جوانیم عشق پانزده سانتی باشد.
من ایرانی ام من به دنبال اولین و مهمترین حق بشر هستم که سالهاست از من دریغ کرده اند من به دنبال آزادیم. و اما آزادی نه درمحدوده بین دولگن پا و نه از جنس پانزده سانتی
بلکه، آزادی بیان و عقیده.
پس ای رسانه های نشسته در جای گرم و نرم، صدای آمریکا و بی بی سی و غیره و غیره. دهانهای گشادتان را بی موقع باز نکنید.
خود را از جانبداری ما کنار بکشید لطفا و اگر ممکن است فقط به پخش اخبار و جریان آزاد اطلاعات بپردازید این رسالت شماست.
و هیچ کس از شما نخواسته که خود را رهبر جنبش بدانید.
و بدانید یکی از دردهای ما مردم ایران شما هستید که هر روزه با جانبداری احمقانه خود از ما خوراک تبلیغاتی صدا و سیمای بی شرم و حیای ضرغامی را ردیف میکنید
شما و آن بی بی سی مشکوک و آن منافقین معلوم الحال که هرگاه مردم حرکت اعتراضی میکنند دهانهای گشادتان را تا بناگوش باز میکنید و هرچه در اینجا با خون رشته ایم را پنبه میکنید.

No comments:

Post a Comment